MYSTERY THOUGHTS+

If you have feelings for someone, either be brave enough to express it to them or be brave enough to watch someone else do it.

Sometimes when you meet someone, there's a click. I dont believe in love at first sight but I believe in that click.

Thursday 10 January 2013

我要的好朋友

我要的好朋友
不是禁不起一點開玩笑就生氣
而是偶爾戶潑冷水也不會生氣

我要的好朋友
不是不知道我有一身的壞脾氣
而是別人踩到底線叫我別生氣

我要的好朋友
不是哪天我們吵了架就不要我
而是未來的規劃裡面都會有我

我要的好朋友
不是我惹事有多少能力幫我收尾
而是不去顧慮後果會衝出來幫我

我要的好朋友
不是我有什麼缺點就叫我要改掉
而是會包容我的缺點覺得不丟臉

我要的好朋友只是這樣,
你快樂我快樂,你不快樂我不快樂。
 -----------------------------------------------------------------------------------------------
Steal from FB xP

No comments:

Post a Comment